keskiviikko 27. toukokuuta 2015

Prom ja Muuta :)

27.4 maanantai

Kokkailua... Melissa jostain syystä niin rakastunu mun tekemään perunamuussiin että se ei saa siitä tarpeekseen.... Kaksi kattilallista perunoita...

Keijukaisina paikalle Tristan ja Jeramy.

Pikku Winniekin tykkää muusista :)

30.4 torstai

 Michelle ilmoitti meidät maalauskurssille. Syömisen jälkeen mentiin porukalla yhdeksi illaksi maalaamaan opettajan avustuksella.
 Nesteytystä ennen aloittamista.

 Mä en kauaa jaksanut 'opettajaa' kuunnella vaan maalasin omaan tahtiin.
 Vas. oikealle. JJR, Jill, Robin ja Michelle.
 Michelle keskittyy.
 Ja kieli liikkuu puolelta toiselle! :D

 Mun valmis maalaus.
 Kaikkien kukkaset yhdessä!
Jokainen omansa kanssa. Vas. oikealle; Michelle, JJR, minä, Robin ja Jill.

Hauskaa oli! Michelle päätti ripustaa meijän tekemät maalaukset seinällekkin;



1.5 perjantai

Hayeon menossa ens viikolla New Yorkiin ja lupasin lainata sille Selfie stickkiäni. Se vähän innostu ottamaan kuvia koulussa ja saatiin monia katseita kääntymään...






 Hayeon ja Fai.













2.5 lauantai

Debbien kaksoset halusivat jostain syystä pitää syntymä päivä juhlansa Michellen pihalla joten päivä meni ulkona.



 Innostuttiin Michellen kanssa ammuskelemaaan toisiamme :)

 Illalla tehtiin nuotio
 Lancen kanssa makoilua.

Sitten tehtiin Smoreja... Ei ollu erityisen hyviä...


9.5 lauantai


Aamulla kampaajalle laittamaan omat hiukset ja sitten tuli Sasha, Cindy ja Fai ja tein kaikille hiukset ja meikit. Siinä meni meni melkeinpä koko päivä...

Omat hiukset. Liilaa ja sinistä :)

Faini hiukset :)

Sitten kun oltiin juuri lähössä Rainee päättääkin viime tipalla tulla meijön kanssa joten sen hiukset ja meikki äkkiä vielä... Väsytti jo ennen ku lähettiin....
Raineen laittoa.

Sitten Mihelle näpsäili kuvia meistä :)

Cindy, minä ja Sasha.

Minä.


Fai ja Sasha.
 Sasha ja Cindy.
Cindy Lu.


Cindy, minä ja Sasha.





 Vas. oikealle; Fai, Rainee, Cindy, minä ja Sasha.



 Minä, Sasha, Cindy, Fai ja Rainee.

 Kaikki nähnyt vaivaa. Vas. oikealle; minä, Sasha, Cindy, Fai ja Rainee.

Minä ja Fai.

 Äipän kanssa kuvaa :)
 Korot niin korkeet että oon jopa Michelle päätä pidempi. :)

 Vihdoin saatiin kuvat otettua ja siirryttiin autoon.
Vas. oikealle; Rainee, minä, Fai, Cindy ja Sasha.

 Minä ja Fai. Kyyditsijänä toimi Liz (Fain ja Raineen hostäiti) ja Michelle haki sitte takasi.

 Saavutaan paikalle  viimeisien joukossa ja joudutaan istumaan kaikista erossa tanssi "lavan" toisella puolella.


Pöytä seurue. Vas. takaa eteen; Cindy, Sasha, Rainee ja Fai. Oik. takaa eteen; Hayeon ja Chan Young, joka ei päässyt omaan promiinsa koska oli New Yorkissa joten se tuli Hayeonin kanssa Bad Axen promiin.

Paikka oli eri kuin viime vuosina ja kaikki pettyi; tanssilattia oli todella pieni ja eikä paikkaa ollu koristeltu yhtään.

Ilta meni ottaessa kuvia kaikkien kanssa. Turhaan laittauduttiin ja laitettiin hirveesti rahaa mekkoihin ja muuhun.

Paljon kuvia musta ja Hayeonista  :)






Vas. oikealle; Crystal, minä ja Hayeon.

Minä ja Fai.
Minä ja Sasha.
Minä ja Fai.
Minä ja Cindy :)

Tanssilattialla; Rainee, Chan Young ja Sasha.

Minä ja Cindy Lu.
Rehtori julistaa kuningattaren ja kuninkaan.

Mietteliäänä :)

Otiksä kuvan?! 


Ootas mä poseeraan.

Lähössä kotiin päin. Minä & Fai.
Meidän kauniit korkomme :)


Kuvaajan ottamia kuvia; minä ja Hayeon
Minä ja Fai.
Kaikki tytöt koossa vas oikealle; Rainee, Fai, Cindy, Sasha, Hayeon ja minä.


10.5 sunnuntai

...ja äitien päivä. 

Michellelle kortti, koriste ja kukka lahjaksi :)

Sitten mentiin Robinille syömään ja seurustelemaan Michellen perheen kanssa. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti