tiistai 11. marraskuuta 2014

Vaihtareitten Halloween juhla

Sunnuntai 12.10

Vuorossa oli vaihtareitten Halloween juhla mutta ennen sitä kaikki menivät maissi labyrinttiin.


Sokkelossa oli kysymyksiä jotka kaikki liittyivät lehmiin joten kukaaan ei tiennyt niihin vastauksia.
Labyrintissa.
Vaihtarit sen jälkeen kun kaikki selvisivät ulos...

Sitten kaikki siirtyivät Michellen luo kaivertamaan kurpitsoja ja kulkemaan kummitellun metsän läpi. Juhlaa varten olin maalannut kurpitsoja;
Sitten kaikki kaiversivat kurpitsoja;

Sasha, minä ja Cindy kaivertamassa.
 Valmiita kurpitsoja.
Mun kaivertama kurpitsa.

Sen jälkeen syötiin pitsaa ja kuppi kakkuja.

Yksi penkki puuttui ja sitten tappelemaan siitä kuka joutuu seisomaan. Loppujen lopuksi Giovani istui mun syliin koska varastin sen penkin...
Syömisen jälkeen pelasimme erilaisia pelejä;
 Minä ja Cindy :)
Donitsin syömis kilpailu ilman käsiä.

Sen jälkeen vuorossa oli Bobbing for Apples.

Siinä kastui ja Giovani jopa puri itseään huuleen mutta me voitettiin!
Seuraavaksi yksi ryhmän jäsenistä muutettiin zombiksi;
Giovani joutui vessapaperin sisään.
Ryhmä potretti :)

Sitten maalattiin kasvoja ja Cindy maalasi mut;
 Työn touhussa :)
 Valmista; minä, Cindy ja Sasha.
 Minä ja vaihtari Koreasta Chan Young Lee.


Minä ja Juan.
Minä ja Fai.
On selvää, että Cindysta ei tule maskeeraajaa....

Sitten oli kummitellun metsän vuoro. Ensimmäisenä sisään menivät minä, Cindy, Sasha ja Juan.
Juan laitettiin tietenkin kulkemaan edellä, sitten seurasi Cindy joka piti kiinni Juanista, minä roikuin kiinni Cindissä ja Sasha tuli perässä.

Mut oli pidetty erossa metsän suunnittelusta joten se oli uusi mullekkin.
 Sisään käynnillä Michelle oli toivottamassa kaikki tervetulleiksi.
 Sisään käynti ja mun tekemä kyltti.
Metsässä oli paljon koristeita ja ihmisiä piilossa pelottelemassa.

Sitten olikin aika ihmisten alkaa hipsimään kotiin päin.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti